A jóga óráimon kisebb csoportokkal gyakorlok, így mindig jut kellő figyelem mindenkire. Van lehetőséged óra után kérdezni, egyedi gyakorlatokat kérni. Az órák alatt instrukciókat adok és javítok. A gyakorlatokhoz légzést kapcsolok. Az órákat a jelenlévők aktuális testi-lelki állapotát figyelembe véve vezetem. Bármikor megállhatsz, pihenhetsz, könnyíthetsz. Nem az számít, hogy hol tartasz éppen. A fontos, hogy figyelj. Figyelj befelé. Figyelj magadra. Ebben a 1,5 órában csak ezzel dolgozz. A rendszeres gyakorlás hozzásegít a gyakorlatok tökéletesítéséhez és elvezet a mentális csendhez, belső békéhez.
Az óráim tartalmazzák az évek alatt többféle jógastílusban (bodyART™, deepWORK™, jóga flow, hatha jóga, gerincjóga, bikram, ashtanga) megszerezett tudást és az önismereti utam állomásait, így az órák felépítése is változatos lehet.
Tartalmazhat erősebb, core trainingen alapuló gyakorlatokat, dinamikus mozgásokat, nagyobb hajlékonyságot igénylő pózokat, csavarásokat. Vegyesen találsz flow jellegű a légzésed természetes ütemére végzett gyakorlatokat és statikus, a testtartásod erősítésére, core-izmaid erősítésére használható gyakorlatokat.
Csíkszentmihályi Mihály által definiált flow állapot elérése a jógában egy átgondolt 8 lépcsős folyamaton keresztül vezet, utat mutatva ahhoz, hogy természetessé válhasson. Használunk légzésszabályozást, koncentrációs gyakorlatokat és elindulunk a jóga célja felé vezető úton. Megismerheted és elsajátíthatod a flow élményt és életed részévé teheted ezt az állapotot.

Amit hozz magaddal.
– Kényelmes ruhát (minden más eszközt (jógamatracot, ülőpárnát, jóga hevedert) biztosítok számodra).
– Ha van jógamatracod és szereted nyugodtan hozd magaddal.
– Legyen nálad egy törölköző, amit higiéniai okokból a matracra teríthetsz (Fertőtlenítőt, törlőkendőt biztosítok számodra. Arra kérlek, hogy használat után majd fújd le a matracot és tiszletd meg az utánad következő gyakorlót azzal, hogy tisztán adod át a helyed, ahogyan megtisztelnek téged is.).
– Az óra során kimelegedhetsz, izzadhasz, ezért a relaxációnál szükséged lehet zoknira, hosszú újjú felsőre.
– Érkezz kezdés előtt kb. 10 perccel, hogy legyen lehetőséged ráhangolódni, megérkezni az órára.
– Ne egyél jóga óra előtt 2-3 órával és utána is várj egy órát!
– Óra közben nem ajánlott inni, viszont utána bőségesen pótold a folyadékot, lehetőleg szénsavmentes forrásviz formájában.
– Óra után lehetőséged van lezuhanyozni, amennyiben szükségét érzed. Törülközőt kérlek hozz magaddal.


FONTOS! Kérlek jelentkezz be 2-3 nappal az óra előtt.
Ezt megteheted az info@akinom.hu e-mail címen, vagy az alábbi űrlap segítségével. Várlak szeretettel.

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy - amelyik órára jelentkezel

Üzenet

 .