Helyezkedj el egy csendes helyen, egyenes háttal ülésben (akár széken is, a lényeg, hogy kényelmesen ülj és Testi-Lelki Harmónia - meditációegyenes legyen a hát, ne érezz feszülséget a testben).
.
Csak figyelj. Légy jelen. Érezd meg, hogy VAGY.
Felbukkannak majd gondolatok, képek, történetek, érzések, hit, vágyak. De te csak maradj a létezés erőlködés nélküli állapotában. Ne kösd össze ezt semmivel.
Vedd észre a gondolatokat és engedd tovaröppenni őket.
Nem kell semmit sem tenned, hogy érezhesd: VAGY. Hiszen itt ülsz és olvasod ezt. Hiszen élsz. Nem igaz?
Az elején az elme zaja erős lehet. Ez teljesen rendben van. Hagyd, hogy legyen és csak figyelj. Maradj a jelenlét érzésében.
.
Egy idő után a zaj csökkenni fog. Talán azt érzed majd, hogy béke van, megelégedettség van, vagy öröm van.
Aztán rádtalál majd ez az érzés utazás közben, az irodába ülve, az utcán sétálva.
.
Végezd ezt a gyakorlatot reggel és este 7-10 percen keresztül.
Építsd be a mindennapjaid részébe.
.
Namaste:
Mónika Szecskó